Subject: Re: Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamise määrus
From: "Marcus Ehasoo" <[email-masked]>
To: "Marilin Sternhof"
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 14:31:32 +0300

Tere!

Manusesse sai vale dokument, õige dokument on lisatud.

Marcus Ehasoo

Huvikaitse juht / head of advocacy

5343 2142

[email-masked]

Network of Estonian Nonprofit Organizations

www.heakodanik.ee <http://www.heakodanik.ee/>

Telli uudiskiri! <http://eepurl.com/dvGfST>

  _____

From: Marcus Ehasoo
Sent: Wednesday, September 25, 2024 14:29
To: [email-masked] <[email-masked]>
Cc: [email-masked] <[email-masked]>
Subject: Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamise määrus

Tere!

Edastan Vabaühenduste Liidu arvamuse sotsiaal- ja tervisevaldkonna
vabaühenduste toetamise kohta. Ühtlasi uurin, kes on edaspidi
strateegilise partnerluse üldise teema osas ministeeriumi kontaktpunkt
pärast Piret Audova siirdumist teisele väljakutsele?

Lugupidamisega

Marcus Ehasoo

Huvikaitse juht / head of advocacy

5343 2142

[email-masked]

Network of Estonian Nonprofit Organizations

www.heakodanik.ee <http://www.heakodanik.ee/>

Telli uudiskiri! <http://eepurl.com/dvGfST>